maandag 14 januari 2008

What a day, what a night..

Afgelopen weekend... Damn! Zaterdagavond eerst gaan schaatsen, SUPERLEUK! Maar nadien in de Rock & Broll.. Daar ben ik bijna van mijne sis gegaan.. Midden op de dansvloer.. Allez midden naast de dansvloer, bijna kaboem.. Maar Lies begeleidde mij richting uitgang, trapjes af (die ik bijna mistte) help zeg.. In de inkomhal aangekomen ging het al pakken beter.. Frisse wind door mijn haren en 't was beetje over.. Dankzij Steven ben ik dan thuis geraakt, gelukkig maar!
Zondag dus geen djs.. Bang da'k weer bijna de vloer zou kussen.. ;-)

Enfin genoeg gezever.. Vandaag was het zover.. Mijn examen! Ik zeg vaarwel aan die lelijke L op mijn achterruit en kus mijn mooie lege achterruit welkom!

Bij deze staat het op papier, zwart op roze! En ook beetje zwart op wit.. Aanschouw mijn wilde braspartij met de L ;-)










En als neusje op de zalm.. Heb ik mij es laten gaan in de L&L.. Yeah, geld moet rollen ;-)

Geen opmerkingen: