zondag 24 februari 2008

Oh happy day-ay

Smile, like you've never smiled before!

Ik kan weer zeggen dat ik er een prachtweek heb opzitten.. Ik zal ze dan ook zeker in schoonheid afsluiten.. *mmmm* Diedjies!

Ik ben in feite al volop aan't werk gegaan om mijn papieren in orde te brengen, CM-papieren, bewijs van goed gedrag en zeden (ja! ik heb dat nog, een blanco dan), mijn C4 bij de interim ontvangen.. Klinkt heftig maar houdt gewoon in dat ik een papier heb gekregen met een overzicht van alle gewerkte dagen op..
Dinsdag ben ik dan de rest van die papieren in orde gaan brengen en moest ik ook gaan vrijwilligerswerk-en.. Ik kreeg nog niet uitgelegd dat ik werk heb en dus enkel nog in het weekend vrij ben, maar nam mij voor om dat zeker donderdag helemaal duidelijk uit de doeken te doen.. Zo gezegd zo gedaan, 't was niet eenvoudig om het helemaal duidelijk te maken maar ik denk dat het nu wel in orde is.. Hopelijk heeft ze nog eens tijd om in't weekend af te spreken.. Kzou het namelijk niet graag hélemaal stopzetten maarja, zij beslist..

Lieve toegewijde dochter dat ik ben, ben ik na het vrijwilligerswerk mijn mama nog gaan helpen bij het kuisen bij ons memeetje. Denk dat er weer serieuze dingen op mn maag lagen want had ik nog een kamer extra moeten stofzuigen dan.... ;-) Ik bespaar jullie de details!

'k Ben deze week ook naar de kapster geweest, er mocht weer een stukje af.. Al dat grijs haar laten verwijderen, danku lieve broer ;-) Kidding, grijs ben ik nog niet, maar mn broer kan wel soms 'lief' zijn ;-)
Dan zoals gewoonlijk op donderdagavond gaan spinnen.. Amai, de eerste keer dat ik het ganse uur mee kunnen fietsen heb met de oefeningen die de trainer ons oplegde.. Het ging zelfs vrij goed, en tegen het einde van de les begon'k aan mn 2e adem en kon ik er toch nog even tegenaan, maar toch was ik blij als het 22u was en dat het laatste liedje gezongen was.. Lastig is't wel!

Vrijdag heb ik mij dan nog es volledig laten gaan op de krachttoestellen in de fitness.. Ik kan zeggen da'k het toch weeral voel.. 'k Voel weer spieren da'k nooit eerder gevoeld heb!
's Avonds was Etcetera aan de beurt, 't was een gezellig feestje, zeker voor herhaling vatbaar, weer serieus wat afgelachen en fun gemaakt, thankyou!

Gisteren zijn we dan naar het toneel in Bissegem gegaan, Comme chez Swa gespeeld door het toneelgezelschap Edelweiss. Onze regisseur regisseerde het stuk aangezien wij het stuk in 2006 hebben gespeeld. Het was een avontuur om hetzelfde toneelstuk door compleet andere individuen te zien spelen.. Werkelijk aangenaam!

Vanavond wordt het dan terug D I E D J I E S

In feite beetje afscheid nemen van de zondaagse uitjes.. Want eens het werk begint, zal het gedaan zijn met het plezier op zondagavond.. I'll survive it ;-) Ik kijk er alleszins al ontzettend naar uit!

Even een oproep aan de lezers van deze blog.. Gelieve ook eens een reactie te plaatsen.. Is altijd leuk om wat interactie te bekomen op deze blog ipv monoloog ;-) THX!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

proficiat met de nieuwe job hé :)
De zondagen zullen inderdaad rustiger worden als je maandag met een fris koppeke naar je werk wilt :)

Groetn

Anoniem zei

Dankjewel! Ik kijk al uit naar die rustige zondagen, niet zozeer omdat ze rustig zijn maar omdat ik dan eindelijk ben beginnen met werken.. Funfunfun!