vrijdag 7 maart 2008

Arbeiten...

Ja.. Ik werk bij de bank!

Mn eerste werkweek zit erop.. Eerste dag was onthaal en een halve dag op kantoor, beetje wegwijs maken in het kantoor zelf.. Wijs!
Dan dinsdag, woensdag en donderdag werden het opleidingsdagen, een groepje van 11 starters.. Ik kan je verzekeren dat het leuk is! We kunnen al vrij goed overweg met elkaar.. Allez, tijdens de opleidingsuren toch, daarnaast krijgen we elkaar toch niet veel te zien!

Vandaag was het dan de eerste echte kantoordag, ik heb wat moeten aan zelfstudie doen, gebruik maken van de computertoepassingen.. Het was weer iets anders he!

Nu, ik moet zeggen dat de afstand waar vele mensen raar van doen, toch heel erg meevalt.. Oke het is nog maar de eerste week, maar je zou denken dat de eerste week de moeilijkste zou zijn.. Niets is minder waar! Ik hoop dat het in de toekomst even makkelijk opstaan blijft ;)
Als je op tijd in je bedje duikt.. Tzou natuurlijk wel leuker zijn moest ik niet alleen moeten duiken ;)
Enfin genoeg gezwets van emotionele aard mihihi..

Ga nu mn schade inhalen van mijn soap-reeksen dak in de week gemist heb :D..

Arrividerci !

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Allé, tof dat het allemaal goed meegevallen is. Maarja.. het was te denken... dicht bij het geld zitten kan niet anders dan leuk zijn.

Kim zei

Proficiat é!
Ge moogt nu wel uw brance aanpassen in profit ipv non-profit :-p

Eveline zei

ik weet niet wie je bent, maar ja kga da doen :p

Kim zei

Kim is Kim é. :-)