vrijdag 27 juni 2008

Magnificanto!

En van 100 gaan we naar...


Exactemundo! 90!

Want dat is wat ik haalde in mijn module 5 van kredieten vandaag op mijn herexamen.. 90%! Zoiets.. Tja daar kan ik enkel maar van dromen, untill now ;-)

Neen, ik moet toegeven dat ik wel behoorlijk laaiend enthousiast ben sinds ik het nieuws vernam.. Dat was zo deze morgen rond 9u11 toen ik de laatste knop in duwde..

FLOEP, alles groen! Zowel module 1 als 2 als 3 als 4 ALS 5! Magnificanto!
Ja, vanaf vandaag mag ik volgend Febelfin officieel in de bank werken, ik ben in feite een "volwaardig" bankbediende! Nu nog verzekeringsbediende en dan is alles OKAY!

Maandagavond zijn het de laatste uurtjes van mijn 4e dienstmaand.. Daarna nog juli en augustus en dan zitten m'n 6 maandjes proef er hélemaal op.. Dan kan het echte werk beginnen, dan wordt mijn contract (hopelijk!;)) verlengd en kan ik full force vooruit van start gaan, hélemaal!
Er volgen dan wel nog wat opleidingen enzo.. Maar dat breng ik ook wel tot een goed einde, zoals gewoonlijk!

Morgen staat er mij ook heel wa te wachten.. Eerst ga ik met m'n KUCHHH teerbeminde KUCHHHHHHH broer richting gsm-winkel om zowel voor hem als mij een nieuw gsmpje uit te kiezen.. De mijnen heeft wat teveel doemp gezien en hij is een beetje aan't doordraaien.. ;)

Daarna ga ik eetjes doen thuis en daarna nog naar de zonnebank, om dan uiteindelijk om half 3 richting Lien te vroemen! We gaan samen Roeselare onveilig maken! 's Avonds dan ook de Verso! Onveiligheid alom! Ik mag zelfs niet vergeten mijn briefje voor Verso mee te doen want FREE CHAMPAGNE!

Dan zondag trekken we richting Leuven om haar meneertje Seth op te pikken.. En 's avonds wordt het wrsch gezellig uitblazen voor een nieuwe boeiende werkweek!

Ik verlang al... *mijmerend*

1 opmerking:

Kim zei

PROFICIAT !!!!!!!