dinsdag 20 januari 2009

Countdown!


Wat een weekend! Wat een weekend, wat een wéékend, wat een WEEKEND, wat een WEEKend, wat een weekEND!!!!

Vrijdagavond, tingeling, gezellig met de collega's op café.. Lachen!
Zaterdag *beepbeep* de wekker gaat om half 8 want dan moet ik vliegensvlug mn boterham binnenspringen, water in, water uit, kleren in, kleren niet meer uit!
En dan alles toppie, richting Brussel op shoppingavontuur! Super.. Met ons Fieke richting de hoofdstad.. En kopen maar! We hebben ons zedig gedragen, het was héél erg leuk..

's Avonds was het één of andere (t)upperware uiteenzetting bij Liesje. Héél erg fijn opnieuw, goed gelachen met mevrouw S. Ze kan er wat van, ze weet van aanpakken! Mihihi..

En dan zondag was het voorbereiding, voorbereiden op maandag aangezien ik dan op meubelhunt ging , maar ook voorbereiden om DJS tegemoet te gaan.. Opnieuw een superfeest! Klokslag half 5 lag'k rond te turen in m'n bedje.. Yes!

En dan natuurlijk maandag uitslapen maar daarna naar de TUUT (een niet nader te noemen meubelzaak) en wat kocht ik daar.. Een OSCAR (zwarte lederen zetel) en een MILO (dressoir, eetkamertafel en salontafel) en TWILIGHT (vlezige, harige donzige tapijtjes) en meer van dat.. Ik ben héél tevreden met mn aankoop.. Yippie!

Dat het maar snel begin februari is.. Dan kan'k mijn appartement aanvallen! Schilderen maar!

Nog 12 daagjes werken, en dan komt Lissabon aan mij voorbij gevlogen en daarna heb ik twee weken congé om te werken in m'n appa.. YES!

-x-

Geen opmerkingen: