vrijdag 2 januari 2009

Recycleren.. Wie z'n best doet zal het leren!


Bij deze recycleer ik het jaar 2008 en gebruik ik het om mijn 2009 door te komen.. Waarom? Wel.. 2008 was een goed jaar, waarom zou ik het dan zomaar wegsmijten en zand erover? NEEN!



Wat staat er ons zo allemaal te wachten, de grote veranderingen in het jaar 2009?

Wel :

° Januari °
De akte bij de notaris zal moeten getekend worden, het kredietdossier wordt ingediend en dan is't in de "handtas".. The appartement is totally MINE!

° Februari °
Lissabon, Lissabon, Lissabon!
Maar ook, de geplande schilderwerken in't appartement, dat zal wel iets 'groots' worden want tegen da da af is :p

° Maart °
Hopelijke verhuis!
Fien wordt 25 jaar!
Ik werk reeds 1j op mn werk, yiihaa!

° April °
Nog géén concrete grootse plannen maar 't mag ook es een maandje wat rustiger worden.. Mss de Appartement-warming ofzo? ;-)

° Mei °
Emtpy month.. Rusten van de verhuis ofzo ;)

° Juni °
Trouw van ons Fientje en Fred!
Ik word er al 26 Auch :p

° Juli °
Werken, werken, werken.. Oudjes gaan op reis, dus Eve mag babysit spelen op broer!

° Augustus°
Blijven werken, werken, werken..

° September °
Normaal gezien neem ik dan congé hé ;-)

° Oktober °
We wachten vol geduld wat voor spannends ons dan staat te gebeuren :-D

° November °
Broertje wordt er 15! Reeds een echte jonge gast aan't worden zeg!

° December °
Oudejaarsavond.. Yiihaa ;-) Op naar 2010 ! Als dat géén grote gebeurtenis is!

Geen opmerkingen: