donderdag 12 februari 2009

A long goodbye..

Afscheid nemen van de zon.. Ja, maandagavond nam ik uitgebreid afscheid van de zon ni Portugal.. Tot in de vaderlandse zomer, hopelijk!


Maar het was een prachtige trip.. Héél decadent gegeten, van alles en nog wat van lekkernijtjes.. Om het toch een beetje duidelijk te maken, noem ik hierna enkele merken op ;-) McDo.. Starbucks..Pizzah*t... MmmmmmmmmMMMMMMmmmmmmm...

Wat hebben we nog gedaan? Van de zon genoten, veel gebouwen bekeken.. Foto's genomen.. Gek gedaan, boekjes gelezen.. THE IDEAL VACATION!

NO STRESS!!

Maar..

Dan kwam maandagavond eraan, maandagnacht.. Dinsdagmorgen, middag, avond.. *TiKTAK*
Klokslag 16:30, 't kan wel ietsje later geweest zijn..

Dan werd mijn akte helemaal voorgelezen..

En ik ben de trotse eigenaar van mijn appartement :-)

JIPPIE!

Geen opmerkingen: