zondag 1 maart 2009

29 days later..

Neen, ik ben (nog) niet vergaan tot as en stof..
En neen, ik heb die film niet proberen na te spelen..

Maar ik zie er wel wat zombie-achtig uit, dat wel ja..

Dankzij al dat arbeiten in mijn appartement, verzet ik toch véél bergen en die inspanningen wegen nu wel een beetje door.. Maaarrr.. Het blijft alleszins héél erg plezant..

En ik kijk er toch al ontzettend naar uit.. Elk weekend trek ik er naartoe om nog wat bij te klussen en zo krijgt het al weer wat meer vorm.. Er hangt ondertussen al een klok en een keukenrekje.. De keukentafel is momenteel in de maak.. Maar aangezien ik de verkeerde schroevendraaier liggen had, heb ik de arbeid gestaakt.. 'k Ben een beetje moe, en 't is zondag ook, en daarbij komt nog dat ik morgen terug moet werken dus gewoon wat rust ga nemen.. :)

C H I L L !

Galabal gisteren was wel fijn.. Mss daarmee ook da'k wat moe ben.. Ahja, een mens moet feesten en werken he.. ;-)

En ik ben zelfs te moe om iets zinnigs te typen.. Enkel nog dat ik reeds 1j een overgelukkig werknemer ben bij mijn werkgever.. Thankyou!

ARRIVIDERCI !

Geen opmerkingen: