zondag 9 augustus 2009

Reizen, dagdromen, genieten...


Ja, eens ik op dreef ben, ben ik het ook hélemaal!
Ik heb er weer helemaal zin in!

Begin mijn verlof, eind september, de 26e om exact te zijn, vertrek ik met Marij en Natasja richting Griekenland, Kreta!
Ik heb er echt hélemaal zin in.. Het wordt zo'n ontspannende reis, ik voel het al zo!
Ik denk ook dat we gelijkgezind zijn op vlak van 'reizen', we willen zon, zee, strand EN cultuur! We gaan Knossossen, kloven en meer van dat, foto's volgen zeker en VAST!

Maar, daarvoor ist eerst tijd voor S U S H I, mijn toekomstige poes, wiepie :) foto's van de kleine meid heb'k nog niet, maar die volgen zeker en vast! Ik heb ondertussen al wat spulletjes gekocht voor haar, kwestie van goed voorbereid te zijn natuurlijk :D nu nog eten kopen en dan ben ik er klaar voor :D

En wat volgt er dan nog?

Wel, er staat weer een drukke periode voor de boeg, namelijk HET TONEEL, dat begint begin september, de 2e beter bekend ;) op de 3e gaan we musical'en :D the sound of muzieka! Jippie en dan ist even hard werken want de laatste loodjes wegen het zwaarst, volop toneel'en dus om dan eind okt begin nov het stuk op te voeren en ook nog te genieten van een weekje congé :) kwestie van goed uitgeslapen te zijn voor de opvoeringen!

En dan ist bijna feestdaagjes en dan trekken we met enkele vrienden naar zee om daar oudejaar te vieren super toch!

En dan volgt volgend jaar nog een fijne citytrip naar Madrid met ons Jennifer, kwestie van onze citytriplijst nog wat uit te breiden..
Ik heb al zovéél gezien ondertussen, ik krijg er maar niet genoeg van!

Wat ik nog zou willen zien? Wel Barcelona en Athene zijn de voornaamste, daarna zien we dan wel weer :) Alhoewel, Marrakech is ook wel een héél voornaamste :D

allright, dromen he ;)

Geen opmerkingen: