zondag 25 oktober 2009

Saterday night fever.. 11 juni 1983, fever, it was!

Ja hoor.. Ik ontdekte vandaag dat ik geboren ben op zaterdag 11 juni 1983.. Een zaterdag, jaja!

Wat zegt dit allemaal over mij? Ik zie er goed en sexy uit, ik ben een trouwe partner, een dominante persoonlijkheid, ambitieus tov het leven, nooit opgeven, slim en goed gekleed, van nature vergevingsgezind, ten volle van het leven genieten en zo verder..

Nu moet ik zeggen, dat is toch verdacht correct allemaal *proest*

Nu heb ik mezelf even opgemonterd..

Voor de rest, ik tel af en af en af tot het toneel er is.. Nog 5 keer slapen en dan ist zover.. Dan wordt de zaal weer gevuld, elke avond opnieuw, 7 opvoeringen op rij..

Het is iets waar ik elk jaar ontzettend hard naar uitkijkt, 't geeft zovéél voldoening.. Nu zal het eerste weekend wel vlugger voorbij zijn aangezien we maar 2 opvoeringen hebben, enfin ik hou jullie op de hoogte..

IK GA ERVOOR !

Geen opmerkingen: