zaterdag 9 januari 2010

Hebben de weermannen/vrouwen het dit keer bij het rechte eind?


Ik ben benieuwd.. Aangezien het hen soms minder goed afgaat, dat weerman of vrouw spelen..

We zien het morgen wel wanneer we onze oogjes opendoen.. To sneeuwtapijt or not to sneeuwtapijt :-)

Afgelopen week was er weer eentje om in te kaderen, gewoonweg zalig.. Zondag was gezellig terugkeren van ons weekendje zee waardoor ik paar keer met de slappe lach heb gezeten..

Maandag ging ik op zoektocht naar mijn postpakketten om onze vergetelheden richting zee te sturen.. Ramp O ramp.. Kan je dat nu geloven..
Ik schets even kort de situatie..
Wij huurden lakens voor op ons bed.. We moesten deze na ons verblijf afgeven aan de receptie, zondag vertrekdag, maar de receptie was gesloten.. Dus moesten we sleutels etc in de brievenbus smijten.. Zo gezegd zo gedaan, maar een lieve (niet nader te noemen) vriendin had deze lakens netjes opgevouwen en in een zak gestoken.. Ik mij van geen kwaad bewust, haal deze zak niet uit de auto en drop de sleutels, de papieren in de brievenbus en weg zijn wij!

Gistel.. Torhout.. Brugge (of in een andere richting).. Roeselare.. (gesprek tussen mijzelve en deze niet nader te noemen vriendin).
E: Ik heb alles in de brievenbus moeten steken he, sleutels etc.
V: Hoe heb jij dan die lakens afgegeven?
E's gezicht wordt rood, paars, blauw, groen..
V: OH OH! Die lakens zitten nog in de auto?

Maandagochtend eerste werk, camping opbellen, sorry, lakens zijn richting het diepe w-vl meegevoerd.. Ik stuur ze terug in een POSTPAKKET (of 2) *schaterlach*

En dan na al dat over en weer gerij.. Ben ik dinsdag met volle overtuiging richting Leuven gereden (met de trein) om te gaan shoppppppppppppppen!

Ik geef verder geen commentaar.. Het was zoals op de gentse fieste.. De platte beurs enzo..

;-)

Have a nice white weekend !!!

xXx

Geen opmerkingen: