zondag 14 februari 2010

In dreams..

Ik sta op de rand van de steiger.. Ik spring niet, nog niet.. Wachtend op de lichte bries die mij een overtuigende duw geeft..
De wind die langs mijn armen streelt en hen opheft, meetrekt, laat zweven naar het water..

Mijn lichaam glijdt in het water.. Zeker en vol verlangen verdwijn ik dieper en dieper in de duisternis..
Duisternis die donker is.. Maar duisternis die voldoening biedt, die het bloed roder maakt, sneller doet stromen.. Duisternis die het hart in zich sluit..

:-)

Weekend! Het is wel al zondag maar dat laat ik mij niet aan m'n hart komen.. Vorig weekend vertoefde ik nog in de Ardennen en dit weekend ziet alles er opnieuw anders uit.. Gisteren was het een gezellig samenzijn met ons toneelteam.. Het was het alombekende bedankingsfeestje, héél erg leuk!
Ennnnnnnnn.. vandaag staat er ook één en ander op de agenda.. Lekker etentje gepland met de oudjes, lekker romantisch samenzijn, haha ;) ik werd dan toch door iemand uitgenodigd ;) en daarna met de vriendinnetjes een leuke nammidag filmpjes zien en zakdoekjes vullen :D

Jippie!

Toedels!x

Geen opmerkingen: