vrijdag 26 februari 2010

Vergeten..

Verdwenen, vervangen, vervaagd, verkommerd, veranderd, verschillend, verkeken, verbleken..

Allemaal VERre van mooie woorden, ze gaan gepaard met intense emoties..

Maar ik moet wel zeggen, ook al zijn het VERschrikkelijke emoties.. Ik voel me wel helemaal gelukkig :-)

Een tegenslag die resulteert in ONgeluk.. Dat is mogelijk, wanneer iets of iemand jou zo hard kwetst, zo diep raakt, dat je er gewoon niet overweg mee kan en je doorheen de 'duisternis' moet om het te boven te geraken..

Ik denk dan vooral aan mensen die mij nauw aan het hart liggen, die momenteel doorheen de duisternis wandelen.. Ik denk aan jullie en ik hoop dat mijn sterkte, mijn geluk, jullie gevoel ook voedt..

En zoals ik altijd zeg.. Na vallen moet je terug opstaan, met opgeheven hoofd en met véél meer kracht als voorheen.. Want tegenslagen sterken een mens..

Enfin, gelukkig zijn met wat we hebben, dat is een boodschap.. En dat is mijn motto..

En vanavond zal ik opnieuw zeer gelukkig zijn want we trekken met la familia richting La Panne.. Daar brengen we een gezellig eet-drink-wandel-weekendje door :) Wat wil een mens meer,? :-)

Adios!x

Geen opmerkingen: