donderdag 8 maart 2007

love is a battlefield, so is making a thesis


vandaag was.. een uitstekende dag om te sterven.. van stress!
je kan je niet inbeelden hoe ik mij voelde, uitgeput, hartkloppingen, S T R E S S in zijn extreme vorm!

nu is het wat rustiger want ik heb zowaar mn literatuurlijst kunnen aanvoelen met héél wat interessante boekjes! morgen eens omgaan in de bib van't schoolke, leve SOAG!

morgen afspraakjes voor school natuurlijk, wat had je anders gedacht.. m'n leven bestaat de laatste tijd uit niet veel meer dan school.. enfin, dan weet je meteen waarvoor je werkt he, de toekomst!

en dan van't weekend wat boeken lezen voor thesis en dan maandag richting Amsterdam om daar onze 'buitenlandse' reis voor het afstudeerproject door te brengen.. klinkt spannend he? ik denk dat het vooral ONTspannend zal werken voor mij.. eens iets anders, zal deugd doen!

en wat ik nog wil toevoegen aan deze post.. voor de kenners ;)

Hoops I did it again ;-)

eveline

Geen opmerkingen: