zaterdag 10 maart 2007

saterday night fever


het is zaterdag- avond.. ik had nu graag op een feestje gezeten want ik kan eerlijk zeggen dat ik smacht naar een avondje uit.. maar ik denk wel dat ik in Holland m'n draai ga vinden en daar een paar move'kes ga placeren met een lekkere cocktail in de hand!

ik kijk er wel naar uit eerlijk gezegd.. vele onder ons vermoed'k.. ook al houdt het ook verband met onze thesis.. toch lijkt het even weg-zijn van de wereld héél erg deugd te doen.. zelfs IK heb er nood aan!

't is behoorlijk scary eerlijk gezegd, dat ik dit jaar een diplomaatje rijker zal zijn (als alles goed loopt, that is)
maar.. dan zullen vele deuren opengaan.. en gaat de schooldeur ook dicht.. nu nog niet dit jaar maar komend schooljaar toch wel.. alhoewel ik nog steeds de drang heb om italiaans te gaan volgen.. dit dan 's avonds na het werk ofzo.. hm.. nog es goed over bezinnen voor ik eraan begin, je kent het spreekwoord wel zeker?!

't gerief voor in de valies staat klaar, I am ready dus.. maandag gaan we ervoor!

ontspannen geblazen.. *in en uit*

groetjes!
eveline ★

Geen opmerkingen: