zaterdag 16 juni 2007

three more days...

dat is het magische cijfer.. het cijfer dat mij zal bevrijden! nog 3 daagjes en dan zit den blok, de examens in het 3e jaar erop.. 3 en nog eens 3.. dan is het gedaan, finitos.. adios amigos :)

ok.. sociaal recht, we gaan er een lap op geven.. en dan feesjes a volonté! een barbequetje hier, een pretparkje daar, een discotheekje overal.. damn ! wat heb ik DAT gemist.. net voor de blok begon heb ik weer de uitgaansmicrobe te pakken gekregen.. en dan NET op dat moment moet ik het stopzetten.. je kan al raden, ik werd er hypernerveus van..

nu is het moment aangebroken dat ik mijn laatste blokkaars uitblaas..En dat ik maar kan blijven zagen tot die dagen voorbij zijn!

*zaagzaag*

nog 3!

woepie :-)

tot... binnen 3 dagen.. moehaha ;-)




1 opmerking:

° Huppelmuisje ° zei

wie we ier hebben ...
ja , den laatste jong ik kan het nog altijd niet geloven. Der leek precies geen einde aan te komen en nu opeens wel yihaa !
doe da nog goed .. en kga ier wel mijn portie blognews komen inslaan from to time.

Bye -xxx-
Britney aka Huppelmuisje