dinsdag 15 mei 2007

tetris is er niets bij vergeleken...


ik denk dat ik de ULTIEME ontspanning heb gevonden tijdens deze dagen van zwoegen en zweten.. jaja! tetris... kwestie van de ganse dag met "blokken" bezig te zijn..

ik kan nu wel eerlijk zeggen da'k er geen zin in heb.. het is momenteel rekenend en tellend naar de finish... momenteel al 9 dagen erop zitten... en.. hou je klaar.. nog 34 dagen te gaan.. ik kom gek als'k eraan denk.. enfin, eveline, ruuustig in en uit ademen ;)

voor de rest gaat alles vlotjes.. ben ondertussen begonnen aan _een_ dieet en dit gaat supergoed, ik zal er een gezonde levensstijl op nahouden.. daar mag je zeker van zijn!

en ik ben ook aan een squashcarriƩre begonnen.. wel ik was er al mee bezig maar nu ga ik per week 2 keer intensief oefenen.. ik zou er graag nog badminton bijnemen maar dat is voor binnen een paar weken denk'k.. niet voor het geld, maar voor de tijd ;)

enfin, ik ga nog even van mn avond genieten en dan richting zzz-land trekken want ik moet er morgen weer fris uitzien, en fris zijn natuurlijk! das nog steeds het belangrijkste..

ik ga ervoor!

seeya!

eveline

Geen opmerkingen: