woensdag 20 juni 2007

vak-anti-e :-)


Vandaag, de eerste dag vakantie, vandaag de eerste dag dat ik niet kan slapen tot m'n wekker gaat.. Ge zou er toch de KRUL van krijgen!

Enfin genieten wat er te genieten valt dan maar.. straks één en ander gaan inkopen voor BBQ deze avond.. En dan hopen dat ik morgen WEL uitgeslapen geraak want anders.. ben ik voor de rest van de week niet meer te genieten ;-) BEWARE!

Ah.. En ik heb dit prachtige frogziemeistahkikkertje gekregen van Wendy.. mega-sweet he! En nu maar buigen.. 't lijkt wel een nieuwe Buddha!
Hail to the frogmeistah!

Enfin.. Ik ga er dus wel van GENIETEN zenne, van de free time.. en ook beetje uitkijken naar volgende week woensdag, kwestie dak weet of'k nen 2e zit aan mn been heb of niet.. spannend!

Aan alle mensen die ook vakantie hebben, geniet!

Toedeloeeee!

Geen opmerkingen: