donderdag 21 juni 2007

par-T


Jaja, vanavond staat er een Overpoort op het menu.. 'een Overpoort'.. precies de nieuwe benaming van een cocktail a la eveline..

dus... ik heb er wel zin in en jij? ;-)

Ben momenteel nog wat aan't bekomen van mn korte nachtrust na BBQ gisterenavond.. die trouwens héél erg fijntjes was.. Deze zomer *OPNIEUW*

Het was een fijn avondje en vanavond, doen we dat over... yeahyeahyeah!

Deze morgen.. 't was vooral pijnlijk in feite.. uit het bedje om half 10, om kwart voor 10 komt mn tante vragen of ik vlug vlug vlug wil mee gaan squashen.. Ik met een slaapkop een uur gaan squashen, amai mn spieren.. Kvoel het nog!
En nu eventjes rust.. om mij dan sebiet rond 19u ofzo, klaar te maken om richting Gent te trekken.. Neen mensen, ik vertrek zo vroeg niet, Ja mensen, ik heb zoveel tijd nodig.. In feite niet, maar maak mij in feite graag op tijd klaar..

Excuses.. mensen, geniet van de vakantie ! Ik doe dat alleszins :D

en morgen PIRATES ;-) *prrrr* johnny hui hui hui!

Geen opmerkingen: