maandag 25 juni 2007

zitten met een diepe zucht..


Ik kan met glinsterende oogjes terugkijken naar het supergoeie weekend da'k er heb opzitten.. Diedjies was een vlammend goeie afsluiter! Zeker om over te doen, thx girlies!

Nochtans is zo'n weekend wel ferm vermoeiend maar.. 't is wel ne keer de moeite! 'k Heb enkel massa's zeer aan mn poep van te gaan squashen maar mij dan ne keer laten masseren door nen knapperd en dan is da probleem alweer van de baan :-)

Morgen op zoek naar een vakantiejob want jaja, ik ga nog eventjes EXTRA centjes verdienen en dan nog een reisje plannen! Als dat natuurlijk mogelijk is met eventuele 2e zit enzo.. Maar dat dilemma zal zich helemaal duidelijk maken op woensdag, want dan weet ik of ik nog eens mag leren of als het gedaan is voor eeuwig en altijd ! Ik hoop op het laatste :-D

Dus mensen.. degene die willen duimen, gewoon DOEN! Het is nog niet te laat e!

En voor de rest, tsss.. losers ;-)

Have a nice dayyyy! *mwaa*

1 opmerking:

° Huppelmuisje ° zei

we gaan morgen onze naampjes wel horen .. den maurice zal ons niet vergeten zijn. proficiat alvast me je aanstaande titel als professionele bachelor in de orthopedagogie ! en alst pas in september is .. ook procifiat.

Bye sjoenie