zondag 24 juni 2007

ik ben terug alive..

Ja, terug!
Inderdaad want... gisteren was ik een bloemzakje.. Nog erger dan na Amsterdam! Een dagje pretpark is dus wel degelijk vermoeiend.. En zeker na een héle korte nacht.. Maar je ziet mensen, ik sta er weer!

De eerste en enige attractie die mn hart gestolen heeft is toch wel de sledge hammer (hiernaast op foto). Het is een heen en weer geslinger vol plezier waarbij je je eigen grenzen moet verleggen! Damn.. this was FUNNNN !

Maar het was even FUNNNN om dan in mn bedje te kruipen en om eens deftig door te slapen.. Want ik had het superhard nodig! Nu.. Nu droom ik van vanavond, Diedjies staat op de planning ;-) en ik droom ook van de komende dagen.. Want weldra weet ik eindelijk of ik nu al in juni bachelor in de orthopedagogie ben of pas in september.. Enfin, treuren doe ik niet want bachelor word ik sowieso ! En als je het in de andere betekenis ziet, ben ik in feite al een bachelor *woohoow* ;-)

Enfin mensen.. Ik ga .. KOKEN ! Wat een huisvrouw lijden kan.. *kuch*
En vanavond mag deze huisvrouw toch wel weer de bloemetjes buitenzetten! yesss!

Tot een volgende :-) adios amigos!

Geen opmerkingen: