maandag 2 juli 2007

I feel so... platzak !

Shoppen.. Het is voor de één een plezier (olé) voor de ander een marteling.. Voor mij ist zovéél meer dan enkel maar plezier! Het is een voldoening! Na hard labeur (examens enzo) word ik beloond met enkele deugddoende shoppingbags..
Resultaat = no money!

Enfin, zoveel heb ik in feite nog niet gekocht.. MAAR ! Het is nog niet voorbij.. Zaterdag nodigde mama me uit om een shopke te placeren (en ik zei natuurlijk JA), zondag gingen we naar 't stedelijk zwembad en ik had niet veel zin om in dat water te ploeteren en werd uitgenodigd door mn tante om mee te gaan shoppen (en ik zei wederom JA), mn ma's gezicht werd al wat groener.. maar toch gaf ze me nog haar bankkaart mee :-D

Maar.. Na deze 2 helse dagen ben ik nog STEEDS op zoek naar schoentjes dus... wonder boven wonder.. Ik ga vandaag weer die wijde shoppingwereld in op zoek naar mn gedroomde schoentjes.. En dan zag ik nog een héle mooie sjakos hangen in de Veritas.. maar.. Ik ga nu even mn verstand gebruiken (en NEEN zeggen). Jammer maar élaas!

Enfin, we komen er wel.. maar dit keer, zonder centjes!

Arri ;-)

-x-

Geen opmerkingen: