dinsdag 3 juli 2007

feel free to feel free to feel free to feel free to feel free...

I'm standing on the top of the world..
with my arms wide open..
dancing,
laughing,
being me..

Ik voel me goed, ik voel me goed.. Valt het op? :-)

Al veel te veel telefoons gehad voor vakantiejob dat ik op de duur niet meer kan kiezen, what to do, what to do!
Enfin, ik kom wel op mn pootjes, op dat vlak ben'k een echt poesietje!

Morgen moet ik een contract gaan tekenen voor een one day vakantiejobke op de parking van den Tour de France, olé vamos a la coursa !
En donderdag heb ik een gesprekje voor een vakantiejob in een kledingwinkel! Ik zou wel twee weekjes zo'n werk willen verrichten, en ondertussen nog wat leuke solden uitkiezen, fun fun fuun!

Vrijdag ga ik (normaal gezien) als alles vlotjes loopt, mn rijbewijs (theorie) gaan doen.. Dat ik dat stoem rijbewijs eindelijk kan halen he, tis frustrerend ;-) maar we komen er!
Vrijdagavond is het verjaardagsfeestje voor mn kleine zusje Debbie, ze is er 18 geworden en dat wordt nu goed gevierd! Morgen kadootje gaan uitkiezen, mn hersens er eens over breken.. Al dat grijs geharrewar weer..
Zaterdag wordt het babysitten, centjes verdienen bij twee schatten van kindjes!
En zondag trek ik eerst richting Sleine (naar mn stageplaats, er zijn volksfeesten en ze willen mn koppie nog es zien) en daarna trekken we richting M'kerke om een avondje girlsnight te houden in de caravan van mn nicht, super dus! Partytime!

Heb er zin in!

ciaooo!

2 opmerkingen:

karma zei

"Ik voel me goed, ik voel me goed.. Valt het op?" >> al een paar dagen zo te zien :)

jouter

Eveline zei

dat is waar ja!

ben mega opgewekt... en de wereld hoeft niet altijd grijs-zwart te kleuren!

pink is the new black ;-)