woensdag 1 augustus 2007

I feel like flowers in your hands..


Maar van wie zijn die handen toch?


Bloempjes, zonnebloempjes! De zon... Amai, die was wel aanwezig de laatste dagen, en wie was er afwezig? Eveline was afwezig in de zon afgelopen dagen.. Ik moest werken, streven, geld verdienen, van 's morgens tot 's avonds.. Elke dag, van half 10 tot half 7.. Ellenlange dagen, uren die voorbij vliegen, toch wel ja! Ik werk in een winkel.. Ik kan je verzekeren, er is werk ZAT !

Allright, moet 2 daagjes extra werken deze week, dus in tegenstelling tot dat het morgen mn laatste dag is, is het pas zaterdag mn laatste..
Dus nog 3 volle werkdaagjes te gaan en dan partyy! Want dan komen mn maatjes af om een feestje te bouwen bij mij thuis.. Joepiejeej!

Vanaf dan is het even terugschroeven van uitgaan aangezien ik op mn broerie moet letten want de oudjes zijn op reis naar Oostenrijk! Maandag denk'k wel es naar 't stad te gaan met mn broerie, moet nog langs de computerwinkel om mijn nieuwe digicam *jeej* en zou nog es voor kleertjes willen zien (aaarrggg verslaafd :p) en zou ook nog es moeten zonnebanken in feite.. Want kheb nog nix van zon gehad.. maar enfin! we slaan er ons wel door!

*aiiii*

tot één dezer mensjes! Toedeloeloe!

Geen opmerkingen: