vrijdag 27 juli 2007

Time flies when...


you're having fun..
you're spending time with your boyfriend..
you're busy at work..
there is many wind !


Free as a bird.. Jaja, zo voel ik mij soms wel. De ene dag al meer dan de andere hoor ;-)
Als ik moet werken ben ik minder vrij, maar dan verdien ik geld, en door dat geld ben ik opnieuw vrij.. Contradictorisch he ;-)

Allright, Vandaag is het werkdag 5, ben wel wat moe maar ik ga er nog volledig voor! Vandaag een halve dag te gaan en morgen ook nog een halve en dan zit de week erop.. Dan ist volgende week nog 1 halve dag en nog 3 volle dagen en dan kan ik effe rusten ;-)
Dit weekend normaal gezien de zaterdag naar Club 54 in Brugge (schijnt goed te zijn ;)) en zondag of course naar Diedjies, we trekken naar Hawaiiiii *aloha* dus.. ik wil er zeker niet ontbreken!

Volgende week donderdag vertrekken de mama en de papa op reis en dan zijn ik en mn broerie 9 dagen alleen thuis.. Olé!

Eindelijk rust in huis... Moehaha ;-) en ondertussen mij op de baan begeven... People watch out, I'm gonna vrrrroooemmm your way! :D

*mieps*

Geen opmerkingen: