maandag 3 september 2007

back to life.. back to reality


Jaja, terug van Turkije en al terug direct de realiteit in gevlogen.. Ik ben (vanaf vanavond 17u) in het bezit van mn eigen auto.. Zie foto hierboven, mn gele kikkermobiel.. Een bijnaam heeft'm al.. Schattig toch!

Ik speel ook terug toneel en vanavond is de eerste repetitie, dat wordt opnieuw elke week 3 avonden spenderen aan de repetities.. Leuke momenten maar ook veel afspreken en dus veel tijd erin steken.. Zolang ik geen werk heb, is dat goed te doen maar eens ik ga werken zal het andere koek zijn *mjam*

Dan ben ik ook van plan om turks/arabisch te leren.. Bijscholing, het ganse leven lang! Dus dat is ook weeral een nieuwe zet..
Ik zou ook nog eens een shopke willen placeren.. En daarbij moet ik nog op zoek gaan naar een job dus.. genoeg om handen! Ik klaag niet, maar momenteel heb ik buikklachten door mn trip naar Turkije dus.. Het kon beetje beter geweest zijn ;-) en ben ook wel massa's moe want ik kon het niet laten van gisteren naar Diedjies te trekken.. but it was fun.. for a while ;)

allright mensen.. strax ga ik vroemen met mn gele kikkermobiel en daarna ga ik repeteren dus.. Daaaaag!

-x-

2 opmerkingen:

Mick zei

Gefeliciteerd met de aankoop van je gele kikkermobiel. Ik wens je veel opwindende kilometers toe!

Ik las net dat je niet 100% gezond uit Turkije bent teruggekeerd. Dat heb ik deze zomer al van meer mensen gehoord. De vriend van mijn tofste collega heeft er een venijnige darmbacterie aan overgehouden (gevolg: 2 weken lang pret op het toilet - of: prot op de pot) Mogelijk omdat hij zo onvoorzichtig was kraanwater te gebruiken om zijn tanden te poetsen. 't Zit soms in een klein hoekje. :-/

Eveline zei

heb ook mn tandjes gepoetst met kraantjeswater hoor.. je staat er meestal niet bij stil he, hoe snel zoiets kan gaan! enfin ik had er maar een dagje of 2 last van en nu ben 'k terug kerngezond.. ik voel me goed, ik voel me goed!

en met de gele kikker, alles tiptop he.. kzou'm nimeer kunnen missen ;)