zaterdag 8 september 2007

we should see.. that nothing else matters


Sinds mijn geboorte reeds, probeer ik het leven door een roze bril te zien.. Aangezien ik nu volop in een groene mood ben, lukt me dit moeilijker en moeilijker... Maar!

Ik lieg, die roze bril is weer volop aanwezig hoor.. Ook al mis ik een roze bril drager-partner.. Toch blijf ik happy-eveline zijn! Met m'n gele kikkertwingo kan het ook moeilijk anders.. Stapje voor stapje begeef'k me op de banen en vroem ik het vlaanderenland door, schitterend toch! Nu nog werk vinden en dan ben ik gans van de baan.. (allé ni helemaal maar kom!)

Het toneel neemt ondertussen een mooie vorm aan en mn rolletje erin ook wel! Ik kijk er al ontzettend hard naar uit.. Maandag worden de foto's getrokken voor de affiche en dan kan het feest alleen maar groter en beter worden! Eind oktober vinden de eerste optredens plaats en dan zijn we zoet voor 2 weekends full force vooruit op de planken staan.. Daarna komt het welgekende zwarte gat waarbij elke acteur het even niet meer ziet zitten en de roze bril op zn nachtkastje laat liggen.. Jammer maar élaas!

Ik ga er weer volledig tegenaan!

Morgen Diedjies, dus... Party! 't Is toch alweer een week geleden.. Vanavond wordt het rustiger, het is kermis int dorp.. Jeej! We gaan bingo'en in de handbal, wat een mens niet lijden kan.. Oh eens gezellig samenzitten bij de familie kan ook leuk zijn!

*bing0*

Geen opmerkingen: