dinsdag 2 oktober 2007

OPstaan..


Staan..
Recht, staan.

Niet zoals iets krom.


Staan betekent, niet afwijken, doorgaan, eeuwig blijven gaan. Wegen zonder stopborden, draden zonder knopen, lichamen in elkaar verstrengeld..

Eindeloos betekent niet stoppen, betekent niet stilstaan.

Niet staan, staan.

-

Wat kan het leven toch mooi zijn.. Denk ik bij mezelf.. En dan zijn er genoeg mensen die met negatieve ervaringen komen aandraven waardoor ik weer een toontje lager zing.. Djeezes!

Oké, mijn positieve ervaringen.. Ik ben geslaagd voor mijn testen bij de federale.. Olé !

Voor de rest gaat het leven gewoon goed, zoals ik het wil.. soms toch ;-) Vandaag was de rit met de auto iets minder leuk door beetje stress, maar niet elke dag kan even vruchtbaar zijn he!

En nu... Soep en home and away.. How much better does it get ;-)

Geen opmerkingen: