zondag 30 september 2007

green grass needs love..


Mooi mooi.. M'n obsessie komt weer bovendrijven, en serieus deze keer.. We reden (ik en de mama) vandaag ons straat binnen en mn gele kikkermobiel stond mooi te pronken.. En weet je wat ik zag.. 't Leek een echte kikker, met zn oogjes enzo.. Damn ! Obsessies alom..

Naast mn kikker-obsessie heb'k ook een sollicitatie-obsessie cause I need work (and money!)

Daarnaast ben ik ook verslaafd aan shoppen.. Morgen trakteert mn mammie dus nog even op een broek en nog wat extraatjes.. 't is dat nodig is he!

Vandaag een mijlpaal bereikt in mn leven.. Mensen schrik niet maar..

IK , jaja, ikke eveline enzo, ben vandaag op straat gekomen.. (de desselgemse wegen zelfs) met... een.... ROK aan !!!! Ik hoor jullie al roepen OH MY GODDD.. eve met een rok.. En ja, het was ik, het was deze dame.. Damn, ben er nog niet goed van ;-)

Voor de rest gaat alles wel goed hoor.. 't Toneel loopt vlotjes, de rol begint erin te gaan zonder probleemkes.. Daarnaast is er ook nog het vroemen op de boerebaantjes en dat gaat ook al vrij vlot.. Dus.. Deze mag ni klagen e!

Een bloempje voor iedereen! en een lief slaapwelzoentje..

*lieve bui*

1 opmerking:

° Huppelmuisje ° zei

proficiat met je overwinning, het vergt héél wat lef om als broekdragende vrouw te switchen naar een rok ... ik ken er alles van, ma t'went hoor na een tijdje, die billen die wind voelen :o)

greetz ! kusje