donderdag 22 november 2007

Smile... Like you never smiled before..


Joepie..

Vanmorgen.. 8u, dagje begint.. Ring ring doet de wekker en eveline uit de veren..

Papa gaat de living stofzuigen en daarom moet madam het huis uit.. Dus wat doet ons eve, ze gaat vroemen richting Wevelgem om de Vlaamsche wegen nog eens te verkennen.. Zo gezegd zo gedaan, ik hobbel met de kikkermobiel richting examencentrum.. Wat een belevenis van jewelste ;-)

Middag, frietjes met eieren *njammie* ik kan toch echt genieten van simpele zaken.. alhoewel eten mss in deze wereld niet voor iedereen echt 'simpel' is..

De namiddag begon goed.. Om 2u trekken we richting meme om haar huisje te poetsen.. Ik stuur om half 2 nog vlug een sollicitatiebrief door richting stageplaats.. Mailtje verzonden, hupsakee..

Een halfuurtje later krijg'k reeds een foontje om op gesprek te gaan, zo gezegd zo gedaan, morgenavond is het zover.. Dan trek'k richting gesprek en laat ons hopen dat er iets moois uit voorkomt.. Ik duim alvast voor mezelf ;-) Hop hop eve naar de top!

De namiddag bestond in feite vooral uit telefoontjes plegen want de interim belde geregeld met werkaanbiedingen maar aangezien ik dus vrij volgeboekt zit de komende dagen, moest'k telkens weigeren.. Enfin zaterdagvoormiddag dan toch helpen bij een receptie..

Jah, het belooft weer boeiend te worden de komende daagjes, lustige lezertjes; ik hou jullie op de hoogte!

Arrividerciiii :-)

Geen opmerkingen: