maandag 26 november 2007

Eindigen zal het.. Ik weet alleen niet wanneer! Leve het leven!

Het teken der oneindigheid, vijf keer het teken oneindig.. Dat blijft oneindig!

Oneindig staat hier als symbool voor de oneindig aantal zaken die in mn hoofd ronddolen.. Je moet namelijk eens je afgestudeerd bent, werk zoeken, je moet alle papiertjes en dingetjes in orde brengen.. Maar dat is niet alles..

Momenteel heb ik mijn rijbewijsexamen gepland, dat gaat door op 14 januari, spannend! Ik kijk er wel naar uit en hoop dat het een positieve afloop mag kennen..

Daarnaast lopen er ook een aantal sollicitaties.. Zoals ik al in mn vorige blog meldde, ben ik langs mn stageplaats geweest, duimen duimen! Ik zou er zeker en vast willen gaan werken!
De tweede sollicitatie vindt donderdag plaats in Gavere, ook weer spannend, ook een interessant jobke! Anders zou ik niet solliciteren he ;-)

Afgelopen weekend was het ook het familie/verjaardagsfeest van mn "kleine" broer.. Was ook enorm aangenaam maar ook weer wat woorden gewisseld.. Maar toch een leuke herinnering opnieuw in mijn 'hersenpannetje' weggestopt.. ;-)

Het werk op de Kulak zaterdagvoormiddag was wel aangenaam, goed doordoen maar tja, twas fijn dus!

Gisterenavond dan nog een stapke gezet in de wereld, aangezien er genoeg mensen waren die het vervoer al in mijn plaats regelden ;-) Wat valt er anders te beleven op zondagavond dan Diedjies? Dus zo gezegd zo gedaan, richting Kuurne getrokken en eens goed genoten! Thx mensjes die mee waren, ik vond het weer eens een super geslaagd avondje!

Enfin bij deze verlaat ik jullie weer en ga ik de vloeren wat schrobben.. met een tandenborstel ;)

See ya!

-x-

Geen opmerkingen: