woensdag 7 november 2007

Wie z'n best doet zal het leren...

Vandaag was het weer zover.. De zoveelste test, het was heel gezellig hoor.. Eerst een verhandeling.. Kortom een paar vragen beantwoorden met betrekking tot je motivatie, over politiehervormingen en meer van dat.. Een énorme uitdaging vond'k wel.. 't Is eens iets anders!
Dan kregen we nog een kort frans testje voorgeschoteld..

Na de middag kregen ik en mn 7 collega's te horen dat we GESLAAGD waren.. Wij allen blij.. Joepie joepie. Maar dat betekende ook dat wij die namiddag een gesprek moesten voeren..

Bim Bam...

13u30 het was zover.. De eerste mocht binnen en de harten begonnen sneller te slaan.. Damn, wat een nervositeit alomtegenwoordig.
Na de 2e was het aan mijn beurt, m'n hart sloeg al in m'n keel en ik ging het lokaaltje binnen.. Na het vragenvuur (zowel frans als nederlands) kwam'k toch opgelucht naar buiten.. Niet zozeer opgelucht omdat ik meteen dacht van 'ik heb de job'. Eerder opgelucht omdat het achter de rug was, tevreden met wat ik geprobeerd heb, en tevreden met alles.. Meer zal ik te weten komen op het einde van de week of het begin van volgende week, ik duim nog steeds want het lijkt mij echt wel een énorm boeiende job.. ééééééénorm !

Allright, I totally hope so!

Voor de rest.. binnen enkele daagjes is het I love techno.. spannend, feestje!
Morgen moet ik de nederlandse les voorbereiden en vrijdag mag'k terug les gaan geven voor m'n vrijwilligerswerk, zo blijven we wel bezig natuurlijk!
Morgen dan ook opnieuw de sites afschuimen op zoek naar een job! Kwestie van mn hoop niet op één ding te vestigen, go for it eve!

*smaks*

Geen opmerkingen: