zaterdag 10 november 2007

Beat, beat, beat.. me!

Nog 10 uur en dan...


Is het I love techno! Dan druisen de pumping beats doorheen het genste landschap en worden alle muziekliefhebbers wild.. Wat zeg ik? Ontzettend wild !

Fie en ik trekken er dit jaar met z'n tweetjes naartoe.. Het maakt het makkelijk want je moet niet al te veel ruzie maken om de verschillende rooms af te schuimen want ik kan je verzekeren, er staat ons weer een goed nachtje muziek te wachten, prachtige groepen enzo.. THE bom!

Ik ben benieuwd hoe lang we het volhouden want ik moet eerlijk toegeven, op onze leeftijd (*wink*) is het niet altijd evident om nog tot een gat in de nacht te staan "shaken" op muziek.. Maar we gaan ervoor!

Voor de rest staat er ook nog op m'n agenda dat ik eens een bezoekje ga brengen aan het dino-museum in Brxl. Ik ben er een x-aantal jaar geleden geweest mààr het heeft reeds zoveel veranderingen ondergaan dat ik er héén MOET!

Gisterenavond nog een leuk filmpje meegepikt.. The Cube, de meeste onder jullie zullen waarschijnlijk nog niet gehoord hebben van die film en zeker nog niet gezien want het is "Orror" in een toch wel vrij grote zin van het woord.. Niet zozeer omdat er veel bloed bij komt kijken, want zoveel bloed, is er niet.. (alhoewel je in de eerste scenes niet anders ziet ;-))
Het is vooral griezelig omdat het idee achter de film zo 'FREAKY' is..

Allright, ik denk wel dat ik het een film naar mijn hart kan noemen.. De kubus!

Dus voor de Horrories onder ons.. Zeker bekijken!

Adios en tot Techno's ;-)

PS Vergeet niet te duimen *DUIMDUIM*

1 opmerking:

SophieL zei

Ik ben ook geweest ... 't was nog goed hè??
wel mega veel volk, iets te veel !!