zondag 16 december 2007

Even tegendraads.. Altijd tegendraads!


Hallo, ik ben Eveline, 24 jaar en altijd tegendraads..
Wel, als het op de goede voornemens aankomt wel! Ik weiger goede voornemens te verwoorden wanneer een nieuw jaar begint daarom doe ik het NU! ;) Ik ben namelijk begonnen aan twee maal B-oefeningen, namelijk buikspieroefeningen en borstspieroefeningen.. In feite gaat dit ook al compleet in tegen de manier waarop ik het leven bekijk.. Uiterlijk vertoon is meer een maskerade dan een echt levensbelangrijk facet.. Maar ik doe het vooral voor mezelf, ik ben vroeger sportief geweest, ik ging atletieken (wekelijks!) en dan is dat afgenomen, dat sporten..

Nu probeer ik daar wat aan te doen door te badmintonnen en toch dagelijks een beetje te bewegen.. Auto wat verder parkeren van het centrum zodat ik wat te voet moet gaan.. En dus ook de 2 maal B-oefeningen..

Voor de rest kan ik melden dat de vrieskou in't land is.. BIBBER! Het is dus helemaal mijn seizoentje niet.. Het is vééls te koud... Behalve dan de kerstmarkten die zijn fijn!

Vrijdag filmke meegepikt, Bee Movie.. Ik en tekenfilms, water en vuur maar heb er toch van genoten sie :D

Gisterenavond mijn boekje uitgelezen.. Met als titel Het Gruwelhuis, geschreven door Franck Thilliez. Het gaat voornamelijk over psychopathie, hoe de mens tot sommige gruwelijke daden komt en hoe toevalligheden in feite tot één grote catastrofe komen.. Mooi geschreven maar soms beetje langdradig.. Sommige stukken zijn net iets te lang beschreven, maar dat kan aan mijn afwezigheid tijdens het lezen liggen..
Ik vond het wel zeker het lezen waard dus voor de geïnteresseerde, doen!
Ik denk dat mijn volgend boek ook nog eentje van hem wordt.. Kwestie van meer in het hoofd van de schrijver te kruipen, altijd leuk :-)

Morgen begint de werkweek.. Toch de halve, want ik ga drie dagen interim doen in een cartonnagefabriek.. Fun verzekerd! En dan zal het tot later deze week zijn! Met hopelijk goed nieuws van Sleidinge!

DUIM ;-)

Geen opmerkingen: