donderdag 20 december 2007

Want de wereld schreeuwt...

om drinkwater!










Het is zover.. Ja, sinds gisteren 9u is het wereldberoemde Music for life van start gegaan te Leuven. Jeej, weer 5 dagen volop goeie radio waar je maar niet genoeg van krijgt!

En ik moet zeggen, een vrouw in dat huis, dat staat ook niet mis! 't Is tenminste wat meer afwisseling dan al die venten.. Zolang ze de Peter maar niet schrappen e ;-)

Ik ben vandaag thuis, afgelopen 3 dagen gewerkt in een fabriek. Het werk op zich was niks voor mij, tot nu toe toch het minst leuke interimjobke da'k heb gedaan.. Enfin op naar het volgende dan maar, morgen bvb, meer hierover NA het gesprek ;-) Ik blijf nu eerder wat afwachten..

Mn afwachtende houding is ontstaan vanuit het negatieve nieuws van mn stage, dat daar dus geen deeltijdse functie vrijkwam en ik dus opnieuw van 0 mag beginnen.. Allright, we will get there! Natuurlijk geloof ik er nog steeds in! Ik heet nix voor nix Eveline D...!

Deze namiddag kerstinkopen doen.. Lees : kadootjes binnenhalen voor de familie.. En voor mezelf in feite ook aangezien wij aan iedereen iets geven maar praktisch iedereen om zn eigen kado gaat ;-) Ohja, dat is ook wel eens fijn!

Mss ook nog eens kijken voor kleren op oudejaar.. We zien wel :-)

Nog 1 tip voor de mensen de komende dagen.. Bestel maar allen een plaatje bij Music For Life, dat ze veel centjes binnenhalen! :-D

Geen opmerkingen: