woensdag 5 december 2007

Open your window!


Het is bijna zover.. Nog 14 dagen.. 2 weken.. en DAN... Music for life! En dit keer is het allemaal voor 't water..

Het wordt weer afkicken na een weekje glazen huis.. Ben'k zeker van.. Dan nog even opkicken met de Tijdloze en dan zit het er weer voor een jaartje op..

Allright... Voor de rest, nog 40 dagen vooraleer ik mijn rijbewijs-examen mag doen.. Spannend, momenteel voel ik mij er al weer helemaal niet klaar meer voor.. ' t Gaat zo met ups en downs.. Meer ups hoor, maar momenteel weer wat downer.. Ah dan eet ik een stukje chocolade en kom ik er wel weer door ;-)

Zaterdagavond staat er weer iets leuks gepland in de agenda, reünie van het middelbaar.. Jeej! Kijk er in feite wel erg naar uit, de mensen nog eens terug zien, het is wel nog niet zo héél lang geleden maarja.. Van sommige toch wel al wat langer ja ;-)

Zondag trek ik richting Gent met la mama, we gaan een tentoonstelling afschuimen.. Namelijk "Ziekte. Tussen lichaam en geest." over allerlei ziektes en het bestaan ervan.. Lijkt me wel iet ferm interessant, het gaat door in't Guislain, hopelijk dan nog een stukje van de permanente tentoonstelling 'geschiedenis van de psychiatrie' meepikken.. Aangezien ik daar de vorige keer toch van genoten heb en wil dat wel eens tonen aan la mama.
We kunnen er alleen maar wijzer van worden he!
En leren van de psychische drift in ons hoofd af en toe eens op 'hold' te zetten, we moeten ons niet altijd zorgen maken in vanalles en nog wat.. Vertrouwen in de toekomst, dat is de boodschap!

Danku voor deze bijzonder wijze woorden! Met deze woorden neem ik dan ook afscheid..

Adios!

-x-

Geen opmerkingen: