vrijdag 4 januari 2008

*blub*

Volg de pijltjes.. Dan kom je uit bij, een t-shirt van Diedjies (vermoed ik) en met da T-shirt ga ik morgen de Noordzee onveilig maken.. be afraid, be VERY afraid!

'k Moet zeggen dat ik eerder afraid ben.. Ziede die rode billekes van die meisjes? Wel ik peis da de mijne NOG roder zullen zijn *bibberrrr*

Enfin, we gaan ervoor.. 't Wordt afzien maar so be it ;-) 'k Mag er nu wel ni aan peisen of 'k vries al dood ;-)

Maar wat staat er nog op het weekendmenu?
Wel zaterdagavond na de 'doop' trek ik richting de babysitkindjes.. Zondag wordt het dan reuzefijn want het is pizzamiddag *mmmm* en dan 's namiddags moet ik om 14h beginnen werken in een kledingzaak (naam niet nader te noemen ;-) geen reclame op deze blog he, behalve voor Diedjies in Kuurne ;-)) en dan rond 18h eindigt mijn dagje daar en mag ik dan naar huis trekken om te eten en hopelijk daarna naar Diedjies (!) af te zakken met paar vriendjes, olé!

Niet te lang blijven natuurlijk want maandag om 11h wordt het beslissend.. Maar meer hierover later!

Ik ga mij nog wat warmen.. Chocolade come to mama! Kwestie van mij héél goed voor te bereiden op morgen.. *blub*

1 opmerking:

Anoniem zei

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.