dinsdag 8 januari 2008

The sunny days are all over ... me!

Mijn afgelopen weekend.. gaat als volgt :

Vrijdag was het chill-avond, ter voorbereiding van zaterdag want dan was het bibberdag..

' T begon al 's morgens vroeg, al bibberend reed'k naar het parcours om nog een beetje te oefenen..
Om kwart voor 12 zou Fien mij oppikken om samen richting Diedjies te trekken en dan de bus te nemen naar Oostende, naar.. de NIEUWJAARSDUIK!
Aangekomen in Diedjies kregen we een mooie T-shirt "Ik was errrrrrrrrrbij" en een mooie muts "Diedjies".. Machtig!
Dan kregen we ook een oppepdrankje, koude koffie of BURN, beetje a la redbull, ik stond al gauw hyperkinetisch te wezen in een hoekje..
Met de ganse bende reden we dan richting Oostende waar we ons mochten omkleden en richting STRAND trekken. Ik had een short aan en topje en t-shirt.. en bikini of course.. Maar koud amai mn tenen! Schoenen dan afgedaan toen het nog 10 minuten was en maar rondgehost met het zand tss onze tenen om toch ietwat warm te krijgen..

5.. 4.. 3 .... 2 ............1.... *GOOOOO*

Gerend naar het water.. Tot het water aan ons middel kwam en toen vroren onze voeten af en renden we al gauw terug naar het strand.. Badjas gezocht, schoenen gepakt en gehold naar het Jeneverkot, drie cactusjenevers elk *mmmm* en warm hadden we wel!

Toen vlug omgekleed, direct warm met een laag kleren!
Dan richting kot waar we nog wat fret kregen en dan bus op en naar Kuurne olé!

Zaterdagavond was babysitavond.. Gezellig in de WARMte!

Zondag was DRUKDRUKDRUK! Opgestaan, klaargemaakt, gevroemd naar tante om te helpen voor het feest 's middags, dan vlug naar huis om half 1, gegeten, omgekleed, richting werk om daar tot 18u te werken.. Half 7 was het maar kom..

En dan par-T @ Diedjies... Mmm.. 1 woord : Bucovina!

I like.. Thankyou!

Geen opmerkingen: