woensdag 23 januari 2008

Date. Dating. Daten.


Daten in de 21e eeuw.. Ik ging vandaag naar de bib en ik nam mee.. Een boek over "dating". Neen dit is geen onthou-spelletje waarbij iedere deelnemer zijn eigen ding aanvult.. Het is echt waar!

Ik dacht bij mezelf toen ik met het boek in m'n handen stond.. Wat zal de mevrouw aan de balie hiervan zeggen.. Dit meisje (nog zo jong zijnde) zoekt haar inspiratie al in boeken.. Waar gaat het naartoe! Maar heb er mij toen maar overgezet en besloten van het boek toch mee te nemen naar huis en het van begin tot einde te ontleden en wie weet.. Toe te passen! Alle psychologische zeverijen interesseren mij enorm en als ik dan nog zelf de proef op de som kan doen.. Wie weet komt er zelfs een leuke date uit.. ;-)

Allright, zo gezegd zo gedaan, ik sloeg het boek open...


..en..


Hoofdstuk 1 gaat over de guerrillatechnieken in de liefde.. Het gaat een beetje over hoe je indirect contact maakt met iemand waar je in feite toch iets "meer" mee wil.. Dus door bijvoorbeeld over iets onbenulligs te beginnen en dan uiteindelijk te eindigen met de woorden "ik wil een date" of misschien nog niet zo direct ;-)
wel meer zal ik er nog niet over vertellen aangezien ik nog de proef op de som moet doen, maar ik kreeg een aantal mooie voorbeelden en wanneer ik er de kans toe krijg (en dus mijn aantrekkelijke hunk "ontmoet") zal ik één van deze dingen uitproberen en jullie (trouwe) lezers ervan op de hoogte houden ;-) Een mens moet een doel hebben in z'n leven he

Alhoewel mijn doel is nu volop solliciteren en dat lukt behoorlijk goed.. Morgen een gesprek, zaterdag een examen, volgende week donderdag testen.. Spannend allemaal! Meer daarover ook later!

-zoen op je bakkus-

Geen opmerkingen: