maandag 21 januari 2008


Ideeên (sorry voor het kapje maar mn dubbelepunteke is kapot :() razen aan 500 per uur door mn hoofd.. Wel het grootste deel van de dag toch.. Voor de rest ben ik momenteel zelf wat kapot ;-) 't is niet dak overdreven weinig heb geslapen.. Maar toch int weekend opgestaan met altijd dat net ietsje tekort slaap..

Maar ik mag niet klagen.. 'k Had een bijzonder fijn weekend.. Vrijdag was het chill alhoewel dat ik het huis uit wou.. Ik schreeuwde het uit omdat ik thuis zat.. Maar ik heb het overleefd! Allrightie then!
Zaterdag was het eerst vrijwilligerswerk waar'k de naam Mega Mindy kreeg door een paar kwezels op café ;-) daarna afgezakt naar 't Spoor in Harelbeke naar een optreden van Walter Baele! Mannekes, hij kan er wa van zenne!

Zondag was het eerst nieuwjaren bij pepe, ik was BOB(ette) flink dus nix gedronken en oudjes mooi naar huis gebracht.. Daarna was het Diedjies maar was gelijk nog ni helemaal in orde.. Dus 'k lag al gauw weer in mn bed.. Maar ik was toch even chauffeur.. Volgende week herneem ik die actie en wordt het opnieuw Diedjies (en op zaterdag Rock & Broll, normaal gezien toch ;)) en tegen dan ben'k langs de dokter geweest dus zal ik algauw weten wat er aan mij scheelt.. ;-) (wat niet!)

Enfin, genoeg gezeverd voor deze avond.. Morgen is het alweer vrijwilligerswerken en 's namiddags nog één en ander in orde brengen en misschien ook wel eens langs de verkleedwinkel, ideetjes opdoen, I just feel like having a great boemboem-party.. :-) With me and some friends.. (cause the others, they aren't for real)..

Morgen een beetje studeren eveneens voor het examen van zaterdag (voor de job bij het ACV) opnieuw duimen.. Opnieuw de ganse reutemeteut!

Allez ik ga schlafen.. Ben behoorlijk moe..

*val*

Geen opmerkingen: