vrijdag 1 februari 2008

Bewegen, bewegen, bewegen!


That.. IS.. the message!

Maar eerst en vooral deze week beloofde weer een helse week te worden! Maandag mocht ik na een nachtje stappen (Diedjies of course!) richting Gent met de trein om mij persoonlijk aan te bieden voor de functie van opvoeder bij het semi-internaat van het MPI De Oase. Ik mocht al direct bij de directrice en werd meteen rondgeleid door de persoon die moest vervangen worden.. 'T was heus wel spannend!

'k Was wel wat moe dus blij da'k dan terug thuis was.. Ik ben toen meegeweest met de mama naar Waregem om mn broer en om grote inkopen te doen..

Dinsdag was het vrijwilligerswerk- plus Passage-dag. Ik had een afspraak gemaakt met een mevrouwtje bij Passage om eens te horen hoeveel mij dat allemaal zou kosten. Dus zo gezegd zo gedaan, om 16u vertrok ik richting Passage voor de gansen uitleg! En JA, ik heb besloten van mij lid te maken!

Woensdag was't voorbereiddag, ik wou in feite al eens de toestellen in fitness gaan uittesten maarja, ik besloot dan maar van mij goed voor te bereiden op mn sollicitatiegesprek van donderdag. Ik heb zowat de hele binnen- en buitenkant van de instelling van buiten geleerd (en ja 't is van pas gekomen).
Op tijd mn bed in want om half 6 liep de wekker alweer af.. Rond kwart voor 6 uit mn bed gestrompeld, mij in 7 haasten klaargemaakt en dan met de trein naar Brussel getsjoekt.
Daar aangekomen stonden er toch wel wat zaken op't programma.. Eerst en vooral moesten we een reeks testen doen op de computer, een soort van testen naar onze intelligentie vermoed'k en dan hadden we een motivatiegesprek. Samen met nog een analyse van onszelf beoordeelden ze ons dan om door de eerste ronde te geraken.. Ik was geslaagd :YES! Dan kwam de 2e ronde, die hield een rollenspel en een competentiegericht interview in.. Héél boeiend, echt! En daar weet'k in de loop van deze week begin volgende week meer van.. Spannend!

Gisterenavond dan, als ontspanning, zijn Fien en ik gaan Spinnen in Passage! Damn, da was lastig! Ge hebt drie niveaus, de Basic, Fun en Power. Wij gingen voor de Fun maar 't is gewoon AFZIEN geworden! Damn zeg... Het zweet liep van ons ;-) Ons hoofd was zo rood als een tomaat, maar 't was oh zo leuk! Volgende week zijn we weer op de afspraak! Olé, 'k heb er zin in :-D

Vandaag ga ik terug naar P(assage). Het zal beetje roeien, fietsen en 'sliden' worden ;-) 'k Heb er zin in! En dan eens een afspraak maken met mijn personal coach.. Kwestie van es te weten wat ik wel of niet moet doen ;-)

M'n boek "Dating" is nog niet verder uitgelezen.. Ik ga daar dit weekend eens werk van maken denk'k! Ik zal m'n best doen mensen! ;) Vergeet niet, OOGCONTACT is belangrijk! Dat is de sleutel tot de ziel van de mens ;-) (dat staat niet in den boek, dat is MIJN mening)


Ciaooooo!

Geen opmerkingen: