maandag 4 februari 2008

Guilty!


Ik ben schuldig.. Ik heb wel degelijk een gat in de lucht gesprongen.. Je zou voor minder na zo'n mooi weekend!
Vrijdag kreeg ik reeds telefoon van de tweede selectieronde en ja, ik ben geslaagd ole! Nu nog even spannend voor vrijdag want dan wordt het menens!

Vrijdagavond ging ik gezellig thuisblijven maar Tim kon zichzelf niet bedwingen en wou en zou op café gaan.. Dus ik offer mezelf dan maar op en ga mee.. De mojito die mijn slokdarm streelde deed toch wel deugd ;-)
Dan toch tegen half 2 in mn bed geraakt.. Om dan 's zaterdags richting Kortrijk te trekken voor mn vrijwilligerswerk.. Mn mega Mindy vrienden waren niet in het cafe te bespeuren dus was het maar wat eenzaam.. Na een uurtje ben ik dan richting huis gereden om mij dan vlugvlug klaar te maken en richting Tielt te rijden.. Daar vond het verjaardagsetentje van Jasmina plaats.. Een héél gezellige avond alleszins!

's Zondags was het ook rush hour ten huize D. aangezien ik nog moest stofzuigen, langs meme met haar eten, om ijstaart naar de bakker.. Er was namelijk 's middags een etentje gepland.. Ook wel aangenaam!
's Avonds stond Diedjies op het programma.. We kwamen aan rond 9u en het was al superdruk.. De massa stond al op straat aan te schuiven.. Abnormaal veel volk dus!
't Was toch gezellig tot op het moment dat het in feite enorm warm en druk begon te worden binnen.. Toen zijn we even gaan afkoelen en besloten we van het een avond te noemen..

Vandaag dan al gaan fitnessen en als afsluiter een welverdiende sauna.. ZEKER voor herhaling vatbaar.. Dus ik denk dat ik morgen ook nog een uurtje ga fitnessen en dan afsluiten met een hitte-overrompeling..
't Belooft opnieuw een spannende (en toch leuke) week te worden!

Ciaoooo!

Geen opmerkingen: