maandag 11 februari 2008

Kussens ter ondersteuning van het zware volle hoofd ;-)

Het weekend heeft me werkelijk uitgeput.. VOLLEDIG! Maar meer daarover onder... 'Vrije tijd' ;-) Eerst zijn we in deze editie aanbeland aan ...

SPORT!

Zaterdagmorgen, ringring daar gaat de bel.. Ik had afgesproken met Fien in de fitness om te Body Balancen, maar we waren blijven plakken in 't stad dus moesten we de toestellen wat verkennen.. 't Was niet echt vermoeiend maar aangezien ik de nacht ervoor een avondje pleintje met Tim erop had zitten, was ik ook niet hélemaal fris.. *geeuw*
Na de verkwikkende sportbeurt, een nog meer verkwikkende douche.. De sauna heb ik overgeslaan, 't leek me net iets te warm.. Zondag was het rustdag en dan vandaag opnieuw een uurtje gaan fiets-wandel-crosstrainen.. 't Heeft me toch alweer uitgeput maar ik voel me wel altijd 1000 vrouw sterk wanneer mijn sportsessie erop zit.. Morgen ist badminton (dus géén fitness) en dan woensdag heb ik mn personal trainer-date.. Om vanaf die dag dan een bepaald schema te volgen!

WERK!

Meer daarover : LATER!

LIEFDE!

Uhm.. Ik denk dat ik de volgende keer dit luik toch maar oversla.. 't Is nu niet dat het zo interessant is! Maar eerst de rest van de hoofdpunten en DAN liefde!

VRIJE TIJD!

Welja die was mooi opgevuld dit weekend, daardoor misschien het beer-hoofd die het kussen in wil duiken.. Vrijdagavond dus plein-Tim-avond.. Zaterdag was het bedankingsfeestje van het toneel.. Om 19u moest iedereen van de partij zijn en kregen we drank en eten zoveel we maar wensten! Rond 12u was die avond voor mij afgelopen, ik denk dat het vele sporten zijn tol eist en dat ik toch wat sneller moe ben.. Tja, als je 5 op 7 dagen gaat sporten en vroeger maar 1 dag is dat niet zo verwonderlijk.. Maar 't zal wel weer minderen.. Eens'k van't straat ben ;-)
Zondag ringde de wekker opnieuw want.. Ik ging met Fien naar Brxl! We zijn eerst naar het museum der natuurwetenschappen geweest en daarna hebben we Brxl onveilig gemaakt.. Resultaat daarvan is te bewonderen op mijn picasawebspace! Echt mooi, al zeg'k het zelf.. De zon heeft er ook veel toe bijgedragen maar we mogen trots zijn op ons mooie Brussel!
Qua sociale activiteiten staat er deze week niet zoveel meer op het programma.. Maar dat verandert wel eens naarmate de week voorbij raast ;)
Dit weekend, tja, dat wordt weer druk volgepropt.. Maar ik geniet er nog even van.. Maar méér hierover, later deze week, want plannen wijzigen nogal eens ;-)

Allright, we vliegen de week in!

Geen opmerkingen: