donderdag 7 februari 2008

Run!

Wel.. Om het even over een andere boeg te gooien.. Ik ga even wat onderwerpjes aanhalen waar ik het toch elke blogeditie over heb.. Om jullie te laten delen in mijn vreugde, plezier en.. verdriet!

Sport
Vanavond is het donderdag dus spinning vanavond in Passage. Yeey! Fien en ik trekken elke donderdagavond (vanavond de 2e keer al) richting P om onze benen los te gooien.. Ik kan je verzekeren, moest je weten wat er jou te wachten staat, zou je niet meer zo enthousiast zijn! Ik kom al gek als'k eraan denk.. Mn benen trillen zowaar.. En dan morgen ga ik mijn armen losgooien want ik ga zwemmen.. En ik heb er wel zin in ja! 't Is eens iets anders he!
Het squashen daarentegen verliep woensdag niet zo vlot.. Ik denk dat de vermoeidheid mij parten speelt.. Dus weekends zijn momenteel nog de rust-anti-sportweekends.

Werk
Die zoektocht wordt nog steeds verdergezet.. Er is reeds verandering in zicht maar ik kan pas meer zeggen eens alles 100% zeker is.. Maar ik ben hoopvol! Ik niet alleen ;)

Liefde
Om toch maar bij de cliché onderwerpen te blijven, werp ik liefde ertussen.. Op die stroom is het eerder rustig.. Vrij rustig.. En ik geniet ervan, dobberend met mn bootje met een cocktail in de ene hand en een waaier in de andere hand.. Alle zorgen van mij wegwaaiend.. Mmmmm!

Vrije tijd
Wel.. Daar gaat het goed mee he! Gisteren iets gaan drinken met Jenn en Wendy. Vandaag dankzij een gratis filmticketje naar Cloverfield gaan kijken. Ewel.. Da was nu ne keer nen goeie film.. Dus mensjes een aanrader!
Dit weekend is het vooral eerst rustig, vrijdagavond is spaarzaamavond.. Dan zaterdag ist feestje van het toneel, bedankingsfeestje heten ze dat dan ;) Ai ai en ja zoals je al weet zondag naar Brxl met Fie! Ole ola! 'k Heb er toch weeral veel zin in dus... Yippieh!

En nu... Mn sportzak klaarmaken want binnen uurtje trek'k richting Waregem.. En afsluiten met een lekkere douche en mss wel een sauna.. Mmmm Ik heb er weeral compleet veel zin in! YESSAH!

CIAO!

Geen opmerkingen: