zaterdag 22 maart 2008

Just one of these days..


Zaterdag, onderdeel van het verlengde paasweekend.. Zalig!
Gisteren was het vrijdag, een bankholiday, dus ik was thuis.. Wel niet bepaald, ik ben gaan shoppen, niet zo véél gekocht in feite maar wel nog eens genoten van shoppen op't gemak ;-)
Vandaag, zaterdag, in feite in een gwoon weekend zou het al zondag zijn, yes! maar dat is het niet ;-) ik ben nog niet zo productief geweest vandaag.. Dat komt nog, binnen een kleine 10 minuten vlieg ik mijn boeken in om wat te studeren voor ons traject op het werk, er volgt namelijk binnen een maand, een toets! Kijken of de materie al wat in de hersens is binnengedrongen, ik denk het wel hoor!
Vanavond ging ik normaal met de tsjoektsjoekmobiel richting Gent, Sara een bezoekje brengen maar wegens de afwezigheid van een GPS, vonden mijn ouders dat compleet geen goed idee.. Sara woont namelijk in the middle of nowhere.. En ze vrezen dat ik mijn weg zou kwijt geraken en misschien vrezen dat ik nooit meer zou terugkeren in het geliefde D.

Enfin, morgen is het weer wat blok-dag.. En dan 's avonds trekken we richting Diedjies, om toch eens te genieten van een Diedjies-avond zonder 's maandags met een houten kop om 6u uit mn bed te moeten kruipen.. Neen want maandag ist ook nog weekend! Dinsdag begint de werkweek opnieuw, en dat belooft ook héél boeiend te worden..

Ik hou jullie niet langer hier want het is toch wel mooi weer nu.. En binnen zitten is geen optie! Geniet van je weekend mensen ;-)

-x-

1 opmerking:

Anoniem zei

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Smartphone, I hope you enjoy. The address is http://smartphone-brasil.blogspot.com. A hug.