maandag 31 maart 2008

24 years later


Dit is géén ode aan 24 (het programma nve*).. Het is vooral een verjaardagswens voor ons Fie'ke die vandaag exact 24 jaar is! 1 jaartje jonger dan BruStu.. Maar een jaartje wijzer dan vorig jaar!


Even melden hoe het er nu mee staat.. Wel met mij natuurlijk.. GOED ! *toppie*

Ik ben sinds 3/3 tewerkgesteld bij KBC te Brussel.. Ik moet zeggen dat het een super-job is.. Elke dag een beetje leuker! Enorm leerrijk vooral voor mensen die in feite uit een compleet andere richting komen.. Ik ben alleszins blij dak die kans gekregen heb.. Ik zou niets anders willen op dit moment!

Voor de rest heb ik er wel een leuk weekend opzitten.. Vrijdagavond moest'k babysitten en zaterdagavond zijn we een cinemaatje gaan doen, wat rondgelopen op de foor in Kortrijk en dan daarna naar de Rock & Broll in Kuurne, héél amusant!

Komend weekend is het wat rustiger.. althans de zaterdagavond.. De vrijdagavond minder maar enfin, dat meld ik jullie nog wel!
Eerst nog een werkweek natuurlijk voor de boeg, het wordt een rit van veelzijdigheid, veel verschillende zaken die ik mag ondernemen en ik kijk er vol spanning naar uit!

Adios!


nve* = nota van eve

Geen opmerkingen: