dinsdag 10 juni 2008

Balance!


Balance on the balance of life.. *wiebel*

Net echt een schitterend weekend erop zitten.. Vrijdagavond = chill! Zaterdagochtend *kukelekuuuuuûuuuûûûû*!

Vroeg opstaan en met de vroemvroem richting Houffalize! Super echt wel.. Foto's zijn te bezichtigen op m'n coole picasa-site ;-)
Het werd een weekend vol leuke verrassingen en vol leuke ontspan-partijtjes!
We hebben gezongen, gelachen, gedanst (welja, gekeken hoe andere mensen aan het dansen waren), gewandeld in het park, gedronken, gegierd, gekajakt, gezaagd op mekaar, onnozel gedaan..

Maar zaterdag zijn we frietjes gaan eten en 's avonds dan lekkere pasta, Houtopia was een kinderparadijs die we wilden bezoeken (we hadden free tickets!) maar het was op zaterdag niet open en natuurlijk _enkel_ voor kids, dus dat was ook wat minder fijn!

's Avonds wat ge-Trivial Pursuit't ;-) we zijn er weer véél slimmer van geworden.. Krenten enzo ;-)
En dan effe de Disco binnen gedoken, wat een ambi, niks voor ons dus!
En dan op zondag, ontbeten, njammie njam! En dan richting La Roche om de gevaarlijke wateren van de Ourthe te trotsteren.. Wat een stormweer op zee! Ahoi maatjes!
't Was supergrappig! We hebben het overleefd (kletsnat weliswaar!)

Dan kwamen maandag de gesprekjes op't werk dichterbij en dat was inderdaad STRESS! Enkele collega's merkten zelfs op dat er wat scheelde, m'n humeur bleek niet zo positief te zijn.. Ai ai! Die mensen kennen mij nog niet eens zo lang, maar blijkbaar toch al beter dan ik dacht ;-) Enfin ik heb de gesprekken overleefd, 2 franse en 1 nederlands. Het was niet evident maar we moeten ergens beginnen in onze adviesfunctie!

Groeien moeten we doen! And we will!

Morgen opnieuw 2.. Waarvan ééntje die ik helemaal alleen moet voeren, wel dat zie ik nu es hélemaal zitten! Donderdag zijn het er al 4! Dan zal het opnieuw stressen worden maarja.. We'll get there! Where we wanna be!

Alhoewel ik donderdag nog even uit m'n hoofd ga zetten aangezien ik anders weeral begin te hyperventileren ;-)

Ciao! See you on friday.. Par-T :-D

1 opmerking:

Anoniem zei

en ondertussen zijn we weeral zondag!