zondag 15 juni 2008

Sneeuw!


Ja ja, het feest zit er weeral op! Vrijdag was een schitterende avond en ik heb mij supergoed geamuseerd! Ik ben ondertussen met mijn CD-kadobons al feest gaan vieren in enkele muziekwinkels.. Resultaat tot nu toe : 1 cd van Goose en 1 cd van Digitalism! Mjammie!

Gisterenavond was het plan Jenn te gaan vergezellen maar mijn broer was ziek dus.. Ik als heilige Mariette bleef dan maar thuis om hem af en toe eens om te draaien in z'n bed ;-)

Vanavond ga ik met ons Pola naar Roeselare naar een optreden van Wouter Deprez gaan zien! Daarna (indien het niet te laat is) gaan we nog even de dansvloer in Diedjies onveilig maken.. Ik heb mijn korte nachtrust goed ingehaald dit weekend en mag hem dus weer wat gaan inkorten vannacht ;-) *yes*

Morgen weer volop studeren, loket, gesprekken en verslagen dus ik ga gerust weten wat gedaan morgen op't werk! Maar zo blijft de aardbol draaien he!

Nu ga ik een lekkere aardbeitaart eten.. mmmmm!

Geen opmerkingen: