zondag 22 juni 2008

Mijn 100ste...


bericht op deze blog! Mooi zo!

Ik ben naar de mooie ahum.. voetbalmatch aant zien van Italia - Espagna.. Benieuwd wie de overwinnaar zal zijn! Nog vijf minuten te gaan en dan worden het straffe schoppen! Dat zie ik graag want dat is _altijd_ spannend natuurlijk!

Voor de rest gaat het goed hoor ;-) Morgen opleidingsdag te Leuven Ladeuze.. Eerst uitleg over de bachelor opleiding en daarna wordt het beetje uitleg over allerlei andere zaken, beetje oefeningen maken enzo.. Geen idee in feite, we zien wel wat er op ons afkomt..

Voor vele mensen is de congé reeds begonnen, voor mij is het nog steeds 'bang' afwachten.. Want het is nog niet zeker dat ik een vast contract in de pollen krijg geduwd.. Mss wel natuurlijk, HOPELIJK wel! Vrijdag heb ik nog een Febelfin-examen en dat zal beslissend zijn, toch voor de eeerste stap.. Nadien heb ik begin augustus nog een vaardigheidsproef.. Spannend allemaal.. Ik zou er wel héél véél voor doen hoor..

Ik doe het graag dus.. Why not!

Enfin nu nog even spannend voetbal zien.. En dan mn bedje in.. Fris voor een leuke opleidingsdag morgen ;-)

Ciaoooo!

Geen opmerkingen: