zondag 6 juli 2008

De Maxx!

= in mijn bezit.. !

*shake*






't Weekend vliegt weer voorbij.. Maar we gaan niet klagen en zagen! We gaan blij zijn dat we er weeral (tot nu toe toch al) een superreuzeleuk weekend hebben opzitten.. Gisteren ben ik gaan shoppen (soldenshoppen that is) en ik ben met een serieuze vangst thuisgekomen..
De prof-vissers hebben er nix aan!

Resultaat : nieuwe topjes, truitjes, broekjes, parfumpjes, cdtjes.. (niet allemaal in het meervoud maarja!)

Black and gold.. Superplaat ;)

Welgeteld nog 41 werkdagen vooraleer ik in verlof ben! Ik kijk er ergens wel naar uit omdat ik dan eens lekker kan gaan Diedjies'en zonder problemen, ik kan ook gewoon op reis gaan en genieten van het lekker niets doen en van de zon! Ik kan ook slapen tot een gat in de dag :p (lees 9u ofzo) maar ik mag me geluk prijzen met wat ik heb natuurlijk! Ook al moet ik er mij dan elke dag om 6u uit rollen.. Toch is het een super-werk dat ik heb!
Nog 2 maandjes en de proefperiode zit erop.. Dat geeft mij dan ook nog wat meer zekerheid, dus vanaf september vast contract! Enfin, ik hou jullie op de hoogte hoor, over mijn wandelbaan.. Lopen is niet aan mij besteed dus ga ik het zeker niet doen ook niet ;)

En voor de rest, stuff.. Maarja, dat heeft z'n periodes, daar moet ik door he ;-) *emo*

Geen opmerkingen: